top of page
Search
  • Writer's pictureGetter Kallas

UHKE NIMELOOM

Eelmisel nädalal oli mul kunstiõpetus ja me pidime kirjutama oma nime mõlemat pidi ja pärast sealt mingi looma kujutise välja lugema. See nõudis palju mõtlemist. See uhkus ei sündinud väga lihtsalt. Ma pidin väga palju vaeva nägema, et selle tulemuseni jõuda. Pidin uurima, voltima, vestlema jne. Mind üllatas see, et see polnudki nii keeruline, nagu alguses tundus. Mind rõõmustas eriliselt see, et ma selle ilusti valmis jõudsin. Ma olin kogu aeg kindel, et see töö mul õnnestub. See ülesanne nõuab sellepärast uhkuse tiitlit kuna see pani kõik loogiliselt mõtlema ja see õnnestus kõigil hästi.


Margaret





13 views0 comments

Recent Posts

See All

Fotod

Bingo

Nautisin oma ema / isa tehtud õunasaiakest. Jälgisin looma / linnu tegevust ning märkasin et kärbes on päris kiire. Vaatasin kodus ringi ning avastasin, et mul on tohutult palju raamatuid. Tegin võhiv

Post: Blog2_Post
bottom of page