top of page
Search
  • aleksandramonee

Ka sisaliku tee kivil jätab jälje...

See on minu viimane postitus RAM HÕK blogis.

Olen nüüdseks õppinud RAM Kooli Hispaania õppekeskuses 3 täispikka õppeaastat. See aeg on olnud põnev ja minu senist maailma muutev. On olnud lihtsamaid ja keerulisemaid aegu. Olen leidnud omale siit palju häid sõpru ja minu elu on rikastanud rohkelt toredad pikema- ja lühemaajalised teekonnakaaslased.

Minu majakateks on olnud läbi nende aastate Sille, Merle, Getter ja Juulika. Kirke, Tiiu ja Marikaga puutusin kokku põgusamalt, kuid vajadusel sain nendelt alati tuge. Tänan teid kõiki ja igaüht eraldi!

Mäletan, et peale esimest koolipäeva läksin koju kindla teadmisega, et sinna kooli ma rohkem ei lähe. Niivõrd uudne ja erinev oli selle kooli õppekorraldus minu jaoks võrreldes eelnevaga. Kohanesin, rühkisin aina edasi, muutusin palju iseseisvamaks ning oskan nüüd oma aega ja tegemisi hästi planeerida.

On tulnud aeg edasi liikuda. Kaasas teadmistepagas ja oskus oma asju korraldada, astun kindlalt järgmisesse põnevasse eluetappi. Olen ikka teie lähedal, kuigi mitte enam koos.


Hüvasti ma ei jäta, pigem uute kohtumisteni!


32 views0 comments

Recent Posts

See All

Fotod

Bingo

Nautisin oma ema / isa tehtud õunasaiakest. Jälgisin looma / linnu tegevust ning märkasin et kärbes on päris kiire. Vaatasin kodus ringi ning avastasin, et mul on tohutult palju raamatuid. Tegin võhiv

Post: Blog2_Post
bottom of page