top of page
Search
  • aleksandramonee

100%

Selle õppeaasta viimane matemaatika ülesanne oli teha aastalõputöö, milleks oli 2018. aasta matemaatika tasemetöö. Enne töö sooritamist häälestasin end õigele lainele läbi 7 kordamisülesande. Töö puhul olin valmis hullemaks, kuid ei olnudki nii raske kui arvasin. Natuke murde, teisendamist, protsente, arvutamist, geomeetriat ja oligi valmis.

Eriti närvesöövaks kujunes see hetk kui vajutasin "lõpeta testi sooritamine" nuppu. Olin väga närvis, sest eelmine kord kui ma tegin teist tasemetööd ei kuvatudki tulemust ning ma polnud kindel, mis seekord juhtub. Pärast mu elu pikimat 20 sekundit oli ekraanil tulemus 100%.


9 views0 comments

Recent Posts

See All

Fotod

Bingo

Nautisin oma ema / isa tehtud õunasaiakest. Jälgisin looma / linnu tegevust ning märkasin et kärbes on päris kiire. Vaatasin kodus ringi ning avastasin, et mul on tohutult palju raamatuid. Tegin võhiv

Post: Blog2_Post
bottom of page